Foto's in back-up

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2220 by ablacoe
Foto's in back-up werd gemaakt door ablacoe
Ik weet dat je hebt gesuggereerd dat back-ups met foto's van de filmrol niet zijn opgenomen vanwege de grootte en kwaliteit. Dit is een echte schande. Ik probeer een gezamenlijke 'job share' iDoceo-klas tussen twee docenten op te zetten. Het idee zou zijn dat juf A van maandag tot en met woensdag op haar iPad zou werken en alle benodigde gegevens zou invullen. Dit zou dan door leraar A worden geback-upt naar een gedeeld Dropbox-account. juf B, 'herstelt' haar iDoceo van dit gedeelde Dropbox-account en natuurlijk komen de notities, cijfers enz. allemaal naar de tweede iPad... maar niet de foto's! Back-up maken van audionotities?

Mijn suggestie is voor een schakelaar, om een ​​​​back-up van de foto's / audio-notities te maken of niet. Bandbreedte is tegenwoordig minder een probleem en de 'keuze' van een foto/audio-back-up zou geweldig zijn voor al die leraren die een baan delen en die deze briljante app willen gebruiken. Het zou de overdracht van allerlei klasinformatie en een meer vloeiende workflow tussen beide personeelsleden mogelijk maken. Het zou zeker beter zijn dan de waanzin van meerdere post-it's!!

Hartelijk dank voor alle info en bedankt voor een geweldige app.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden - 11 jaar 5 maanden geleden #2221 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Foto's in back-up
Welkom ablacoe,
Het idee van een 'jobshare' is echt leuk ... we hadden het natuurlijk niet in gedachten toen we het hadden over de back-up van de foto's. We voegen deze 'lokale opslag'-optie toe zodat alle informatie die binnen de app wordt gegenereerd, in de app blijft (en in de back-ups ervan). Het is volkomen logisch.
Het zal niet klaar zijn in deze volgende update, maar ik heb het zojuist toegevoegd aan onze taken voor de volgende.

We bereiden een belangrijke release voor met veel handige functies, waaronder de mogelijkheid om alle soorten bestanden toe te voegen aan cellen/studenten/headers/dagboek. Deze functie vereiste een in-app bestandsbeheer dat op zijn beurt het verwerken van lokaal opgeslagen foto's gemakkelijker zal maken (dit was de belangrijkste reden om foto's uit de back-up te houden en het zal niet langer een probleem zijn)

Over audionotities: ze worden al lokaal in de app opgeslagen, dus ze worden ook in de back-ups bewaard.

Bedankt voor u contact met ons
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2222 by Nkrista
Beantwoord door Nkrista over onderwerp Foto's in back-up
Geweldige suggestie. We hebben veel klassen die qua lesgeven zijn opgesplitst, dus dit zou een geweldige manier zijn om visuele en audionotities te delen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.