Gegevens verplaatsen met leerlingen

  • Julie Throssel
11 jaar 5 maanden geleden #2274 by Julie Throssel
Gegevens verplaatsen met leerlingen werd gemaakt door Julie Throssel
Hallo, ik wil graag een aantal leerlingen van de ene klas naar de andere verplaatsen. Deze studenten hebben veel gegevens aan zich gekoppeld zoals opmerkingen, cijfers, pictogrammen en foto's. Kan ik al deze gegevens met de leerling naar een andere groep verplaatsen/kopiëren?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2275 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Gegevens verplaatsen met leerlingen
Hallo juli
Je kunt de persoonlijke gegevens van een leerling kopiëren (tik & houd vast op een student, dan? kopiëren), maar cijfers en pictogrammen worden niet gekopieerd, omdat de bron- en doelklassen meestal niet dezelfde kolommen delen en het een soort zeldzame/complexe bewerking is. Wel opgemerkt voor een toekomstige release.

Met vriendelijke groet,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Daniël Gehling
11 jaar 3 maanden geleden #2631 by Daniël Gehling
Beantwoord door Daniël Gehling over onderwerp Gegevens verplaatsen met leerlingen
:knipperen:
Ik ben op zoek geweest naar een manier om dit precies te doen. Is het al beschikbaar? We testen aan het begin van elk jaar (nu) en dan zullen sommige studenten in meerdere klassen zitten, dus voor extra ondersteuning. Ik heb de gegevens nodig die erbij horen, zodat deze in de andere klas kunnen worden gebruikt zonder de gegevens van het testen opnieuw in te voeren. Ik kan de kolom kopiëren, maar de gegevenswaarden zijn willekeurig, niet gekoppeld aan de student. Zouden de gegevens erbij horen als ik de benodigde kolommen zou toevoegen aan een samenvatting voor de studenten die verhuizen?

Ik ben dol op de app, heeft de manier veranderd waarop ik gegevens bewaar en legt een nieuwe nadruk op elke test/activiteit omdat ik studenten gemakkelijk kan sorteren en rangschikken.

Ik zie dat u veel ondersteuning biedt, dus ik hoop dat u iets aan deze functie kunt doen.

Goed gedaan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2633 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Gegevens verplaatsen met leerlingen
Hoi Daniel,
In iDoceo 2.5.1 kunt u nu een kolom en de inhoud (behalve de annotaties) naar een andere klasse kopiëren. De app probeert de namen van beide klassen te matchen en kopieert de gegevens dienovereenkomstig.
Op dezelfde manier worden leerlinggegevens nu in verschillende klassen bijgewerkt wanneer u de Kopiëren functie. Het zal de foto en persoonlijke informatie bijwerken als deze al bestaat, of een nieuwe leerling maken als deze ontbreekt in de 'doel'-klas
Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.