Week bewust en kolommen tonen/verbergen

  • Omoroi
11 jaar 4 maanden geleden #2314 by Omoroi
Week bewust en kolommen tonen/verbergen werd gemaakt door Omoroi
Ik hou echt van de manier waarop we in de planning/agendaweergave precies die dagen van de week kunnen weergeven die we willen.
Ik vind dit leuk, dus in mijn dagboek zie ik alleen de dagen dat ik de gekozen klas geef, erg leuk.
Het probleem is met een schema van twee weken, het weet niet welke week het is, dus met een les die ma di vr is dan wo do zou ik alle dagen zichtbaar moeten hebben.

Elke oplossing hiervoor zal een kwestie van opzetten zijn, maar ik zou heel graag die inspanning aan het begin van het jaar willen doen om week 1 enz. te koppelen aan een bepaalde datum, zodat iDoceo weekbewust wordt.

Het zou ook geweldig zijn als ik in de schoolbordweergave op de klas zou kunnen klikken en rechtstreeks naar vandaag in de dagboekweergave zou kunnen gaan.

Laatste cijferboekweergave - is er een manier waarop ik snel een paar kolommen kan selecteren en ze kan weergeven of verbergen. EN/of voorkomen dat de geselecteerde kolommen verschuiven, dwz op hun plaats vergrendelen, niet vergrendelen voor bewerking?

Zeer gewaardeerd, kijk echt uit naar 2.5!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2315 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Week bewust en kolommen tonen/verbergen
Hallo Omoroi,
Het staat in onze roadmap om een ​​soort kalender/dagboekconfiguratie toe te voegen die overeenkomt met de verschillende schema's, maar omdat het een extra niveau van complexiteit creëert en sommige gebruikers wisselende schema's hebben, zal het enige tijd duren om het correct te implementeren ... echter opgemerkt.

Over de blackboard/diary link , we zullen proberen dit als optie toe te voegen in deze aankomende release. Ik neem aan dat je al weet van de 'klok'-knop in de werkbalk, die het dagboek zal veranderen in de datum van vandaag.

De functie verbergen/weergeven in kolommen zal een beetje lastig zijn. Als alternatief heb je wat we 'samenvattingskolommen' noemen, een kolom die langs verschillende tabbladen wordt weergegeven. U kunt de 'belangrijke' selecteren en ze spiegelen naar een ander tabblad, terwijl u de 'onbelangrijke' verborgen houdt in het oorspronkelijke tabblad

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Omoroi
11 jaar 4 maanden geleden #2318 by Omoroi
Beantwoord door Omoroi over onderwerp Week bewust en kolommen tonen/verbergen
Bedankt Bert
tijdelijke oplossing met de samenvattingskolommen klinkt goed

Begrijp de complexiteit, het is erg moeilijk om een ​​goede implementatie van week-savvy software te vinden

Ja, ik heb de klok van vandaag, bedankt, ik ging gewoon voor een enkele klik, misschien is een voorkeursinstelling mogelijk? Hangt af van de manier waarop mensen werken, ik zou de neiging hebben om een ​​klasboek te lezen, maar dat is de kers op de taart, geen probleem

Nogmaals bedankt voor de software en het antwoord

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.