annotaties exporteren

  • Omoroi
11 jaar 4 maanden geleden #2319 by Omoroi
annotaties exporteren werd gemaakt door Omoroi
Ik vind het geweldig om mijn annotaties naar csv te kunnen exporteren - kan dan mijn rapporten in de trein doen

Ook vind ik het prettig in de cijferboekweergave dat een enkele klik op een geannoteerde cel de tekst onderaan geeft, maar als dat zou kunnen wat...? 3? Lijnen diep en scrollen zou leuk zijn.

Proost

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2323 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp annotaties exporteren
Hallo Omoroi,
Over de CSV-export, bedoel je dat je naast elke 'conventionele' kolom een ​​extra 'annotatie'-kolom wilt maken? of alleen een annotatiekolom CSV?. We proberen de CSV1/2/3-selectie te verwijderen en dit zou het perfecte excuus zijn om een ​​dialoogvenster met CSV-exportopties te maken ...
Over de annotaties tekst onderaan, reken erop. Het is al gedaan en het formaat wordt automatisch aangepast, afhankelijk van het aantal regels (tot ongeveer 1/3 van het scherm) met een scroll als het te groot is om te passen.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Omoroi
11 jaar 4 maanden geleden #2330 by Omoroi
Beantwoord door Omoroi over onderwerp annotaties exporteren
Hallo Bert

Ja een aparte kolom met de annotaties erin
Het idee van een exportbouwer klinkt geweldig.
Kies exporteren naar csv, dan een eenvoudige checklist met de kolommen die u misschien wilt opnemen, inclusief de annotaties van de kolom ... kan lastig zijn als we eenmaal veel kolommen krijgen, dus misschien is dat overzichttabblad het antwoord, export vanaf daar hebt gekozen de kolommen die u wilt met een eenvoudig ja of nee voor het opnemen van annotaties ... klinkt goed.

Geweldig over de annotaties onderaan

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.