Verbetering van uitvoerrapport

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2358 by vitth
Verbetering van uitvoerrapport werd gemaakt door vitth
Hallo Bert,

Voor de volgende versie zou ik graag meer controle willen hebben over het outputrapport. Meestal plaats ik voor mijn gemak sommige rijen en kolommen gekleurd, maar ik zou ze graag in zwart-wit willen afdrukken. Wat denk jij ervan?

Hoogachtend,

Vittorio

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2359 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verbetering van uitvoerrapport
Welkom terug Vittoria!
Ik denk dat je de pdf-export bedoelt. Het probeert eigenlijk een exacte "foto" van de volledige pagina te zijn en we proberen daar niets te configureren, omdat het sterke punt de eenvoud is. U hoeft alleen maar te klikken en de informatie te krijgen.
Heb je het rapport (Expertmodus) geprobeerd? U krijgt dezelfde informatie en alle rijen en kolommen zijn standaard zwart-wit.
Hoe dan ook, heb uw verzoek genoteerd, het zal voor uw gemak vroeg of laat als een 'verborgen' optie in de systeeminstellingen terechtkomen. Er wordt altijd rekening gehouden met uw verzoeken!

Vrolijk Kerstfeest!

PS: Gebruik je trouwens nog steeds je originele iPad1? We brengen binnenkort een gesloten bèta uit om te testen en ik zou graag willen dat u deze eerst bekijkt voordat de officiële release in de app store wordt uitgebracht. (Om nog maar te zwijgen van het feit dat onze Italiaanse vertalingen wat verbeteringen nodig hebben...)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2388 by vitth
Beantwoord door vitth over onderwerp Verbetering van uitvoerrapport
Hallo Bert,

Ik heb het rapport in de expertmodus geprobeerd, goed voor zwart-wit, maar in dit geval zijn de datums in elke cel verloren en heb ik ze nodig.

PS: Ja, ik gebruik nog steeds mijn oude en kostbare iPad 1.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2390 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verbetering van uitvoerrapport
: Cheer: ... We hebben die optie speciaal voor jou toegevoegd in iDoceo 2.0.1 (Systeem)Instellingen!
Ga naar (Systeem)Instellingen / iDoceo en schakel de tweede optie in, die zegt iets over datum in cel voor rapporten
Met vriendelijke groet
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: vitth

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden - 11 jaar 4 maanden geleden #2391 by vitth
Beantwoord door vitth over onderwerp Verbetering van uitvoerrapport
Eureka!
Columbus-ei ......
Laatst bewerkt: 11 jaar 4 maanden geleden door vitth.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.