suggesties

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2414 by Dane
suggesties werd gemaakt door Dane
Hoi,
Ik ben vrij nieuw in het gebruik van idoceo, ik ben net klaar met het instellen van mijn lessen, het plannen en het onderzoeken van de app. Misschien ben je in staat om deze dingen te doen en ik mis het, maar hier zijn enkele dingen die de app functioneler zouden maken voor mijn behoeften:
1) de mogelijkheid om vooraf algemene opmerkingen te maken en op te slaan voor specifieke opdrachten/observaties. Als studenten bijvoorbeeld presenteren, zou ik graag een reeks opmerkingen bij de hand hebben, zodat ik deze snel aan hun naam kan toevoegen, in plaats van te schrijven/typen terwijl ze presenteren. Of als ik rondloop om anekdotische observaties te doen, kan ik snel de juiste opmerking selecteren en aan hun naam koppelen. Het zou vooral leuk zijn als je deze banken over verschillende schooljaren beschikbaar zou kunnen stellen. Meer specifiek, als ik volgend jaar dezelfde opdracht zou gebruiken, zou ik terug kunnen gaan naar mijn bank met opmerkingen over die specifieke opdracht.
2) een plaats aan elke leerling om aantekeningen te maken over oudercommunicatie, evenals een ruimte om gedragsnotities te schrijven.
3) een manier om een ​​klassikale zitstructuur te creëren, bijvoorbeeld 6 groepen van 4, en de zitopstelling te labelen met tekst. Mijn kinderen zitten in groepen met namen, het zou handig zijn om die in de plattegrond te kunnen zien.

De eerste suggestie is er een die volgens mij beoordeling en observatie in de klas veel gemakkelijker zou maken. Ik heb veel verschillende soorten onderwijs gedownload en gebruikt apps en dit is de enige kwaliteit waar ik nog steeds naar op zoek ben.
Bedankt :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 4 maanden geleden #2415 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp suggesties
Welkom bij iDoceo Danne,