leerling verbergen

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2572 by jlux
leerling verbergen werd gemaakt door jlux
We hebben veel leerlingen die onze school binnenkomen en verlaten. Het zou geweldig zijn om een ​​functie te hebben waarmee we studenten van de lijst kunnen verbergen in plaats van ze gewoon te wissen, zodat we hun gegevens niet verliezen.

Of is er misschien al een manier om dit te doen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2573 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp leerling verbergen
Hallo jlux,
We zullen die optie 'een beetje' hebben in een nabije toekomstige update.
Hier is de planning...
Gewoonlijk worden er tabbladen gemaakt voor elke term (of een vergelijkbaar tijdsbestek), dus we dachten dat we voor elk tabblad een ingesloten studentenfilter konden toevoegen, waarin je kon kiezen welke studenten getoond of verborgen moesten worden.
Dit zal iets flexibeler zijn dan een 'klasbrede' filter omdat het het mogelijk maakt om 'oude' tabbladen te bekijken waar deze leerling aanwezig was zonder deze handmatig te hoeven tonen/verbergen. Door simpelweg op een tabblad te tikken, wordt de geconfigureerde leerlingselectie toegepast. ..
Ik hoop dat dit op de een of andere manier zal oplossen wat je nodig hebt! Laat het me weten als we iets gemist hebben...

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2586 by jlux
Beantwoord door jlux over onderwerp leerling verbergen
Ik hoop het, ik ga het proberen als het uitkomt. Ik denk dat het lastige is dat ik 450 studenten en 20 klassen heb die ik zie in een rotatie van 3-4 dagen. Ik zie elke klas 55 minuten, dus als een leerling verhuist, zou het geweldig zijn om ze gewoon voor een klas te kunnen verbergen in plaats van ze te verwijderen voor het geval ze weer naar binnen gaan. Het gebeurt vaker naarmate onze klantenkring verandert. Vandaag hadden we zelfs een student terug na twee maanden verhuizen... en ik had haar verwijderd zodat ik tijdens het beoordelen geen lege plekken in de kolom had, dus nu (door mijn eigen schuld) heb ik verloor haar eerdere gegevens.

Nogmaals bedankt voor deze geweldige app!!! Het transformeert mijn klaslokaal en maakt het beheren van gedrag, contacten en mijn wereld zoveel beter en gemakkelijker te volgen!! BEDANKT!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.