Kleurcodering

  • David Brouwis
10 jaar 8 maanden geleden #3521 by David Brouwis
Kleurcodering werd gemaakt door David Brouwis
Uitstekend product, begin het net te gebruiken. Een functie die ik in een Excel-tekenboek heb opgenomen en waarvan ik denk dat die in toekomstige versies erg handig zou zijn, is de optie om markeringen te kleuren op basis van hun prestaties in vergelijking met de rest van de klas. Ze kunnen bijvoorbeeld niet alleen in staat zijn om markeringen als rood te kleuren als ze lager zijn dan 50%, ze kunnen ook op rood worden ingesteld als ze lager zijn dan (zeg) 2 standaarddeviaties van het gemiddelde voor de klasse, of 20% onder het klassegemiddelde voor dat stuk werk. Dit heeft zijn voor- en nadelen, maar is handig om de voortgang ten opzichte van anderen in de set te laten zien.

Gewoon een idee!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 8 maanden geleden #3522 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kleurcodering
Ja, dat is een interessant verzoek, ik zal kijken wat we daaraan kunnen doen. Ik weet zeker dat dat zal gebeuren
ziet er geweldig uit in het cijferboek.

Deze aankomende versie, iDoceo 3.0, had enkele statistieken en grafieken gepland, maar we moesten de volgende versie uitstellen omdat de lijst met verbeteringen enorm werd en we onze deadline al lang voorbij waren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.