Planner

  • gary mcdonald
11 jaar 9 maanden geleden #378 by gary mcdonald
Planner werd gemaakt door gary mcdonald
Ben dol op de recente update. Ik zou graag een uitbreiding van de agenda zien naar een unitplanner gekoppeld aan de beoordelings- en aanwezigheidsfuncties. Ik zou graag eenheidsplannen en dagelijkse plannen kunnen maken met wat meer details dan alleen een dagboekaantekening. Er is echt geen app die ik heb gevonden die dit goed kan en is geïntegreerd met een cijferlijst en aanwezigheid.

Ik ben echter dol op de bruikbaarheid van de app

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden - 11 jaar 9 maanden geleden #379 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: planner
Hallo Gary,
Een planner staat op onze routekaart, maar voor deze aankomende release concentreren we ons op het naar een hoger niveau tillen van enkele van de bestaande functies (vandaar de 2.0), er zullen veel nieuwe dingen (zoals audio en foto's) in het dagboek staan, een tweede tijdschema, stoelindeling en verbeterde aanwezigheidsfuncties, we hopen dat u ze nuttig zult vinden.

Aangezien de planner nog op de tekentafel ligt, horen we het graag als je ideeën hebt over de eisen en het uiterlijk van de unit/dagplan.

Bedankt voor u contact met ons
Laatst bewerkt: 11 jaar 9 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Gary
11 jaar 9 maanden geleden #388 by Gary
Beantwoord door Gary over onderwerp Re: planner
Hallo daar Bert

Dagelijkse planner
Voor mij een eenvoudige boxstructuur die kan worden ingesteld vanuit een instellingenmenu. Gemeenschappelijke planner omvat:
Doelstellingen/doelstellingen
Leerresultaten
Introductie
Hoofd
Conclusie
Huiswerk toegewezen
Evaluatie

Het huiswerk kon worden gekoppeld aan elke student in de database en aan het cijferboek. De leraar zou in staat zijn om het huiswerk de volgende les te controleren wanneer de aanwezigheid wordt vermeld.

Elk van de dagplannen zou dan gekoppeld kunnen worden aan een eenheidsplan. Eenheidsplannen kunnen van 6 tot 12 weken duren. Elk kon tot dertig plannen hebben. De unitplanner is gewoon een overzicht van de unit met een vereenvoudigde uitsplitsing van de lessen per week en doel.

Een plek voor buitenschoolse activiteiten en vergaderingen zou normaal gesproken in de agenda staan, maar moet aansluiten bij de dagplannen

Een welkomstscherm hebben terwijl je de app opent met een kalender in de hoek, datum / tijd in de bovenhoek en een lijst met lessen voor die dag met hun tijden. U kunt op dit welkomstscherm ook opdrachten opnemen in en vergaderingen uit de hoofdagenda

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #389 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: planner
Heel erg bedankt voor die gedetailleerde uitleg Gary,
Zoals we hadden verwacht, is het een enorme hoeveelheid werk om een ​​fatsoenlijke planner klaar te hebben, laten we eens kijken hoe het in de niet al te nabije toekomst uitpakt.
Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang van de planner.
Nogmaals bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • bennyboywonder
11 jaar 9 maanden geleden #453 by bennyboywonder
Beantwoord door bennyboywonder over onderwerp Re: planner
Ik wil graag mijn steun voor het bovenstaande toevoegen! Dit lijkt me bijna essentieel...

Vind het geweldig wat jullie tot nu toe hebben gedaan...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #513 by Jacky
Beantwoord door Jacky over onderwerp Re: planner
Om de Britse leraren te krijgen, zou de planner een rooster van twee weken moeten kunnen tonen, aangezien de meeste scholen er hier een gebruiken. Je moet ook de flexibiliteit hebben om 5, 6, 7 of 8 lessen per dag te hebben. Het zou geweldig zijn om de termijndatums in te voeren. Een planner zou dit het beste planner/markeerboek maken voor de groeiende Britse markt.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #514 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: planner
Hallo Jacky,
Bedankt voor je opmerkingen, we zullen zeker een geweldige planner in de app hebben! We zijn een klein team en het kan even duren, maar we komen er wel.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Sarah
11 jaar 8 maanden geleden #630 by Sarah
Beantwoord door Sarah over onderwerp Re: planner
Bij het invoeren van het dagboek vanuit de klaslijst, zou het erg handig zijn om de dagen toe te wijzen waarop de klas alleen wordt weergegeven. Ik heb bijvoorbeeld een klas aardrijkskunde van groep 7 op een di en do, dus ik heb geen info nodig voor de resterende dagen. Een jaar 10 RE-les is alleen op woensdag, geen noodzaak voor ma, di, do en vr. Het zou erg handig zijn, omdat je dan door de resterende lessen kunt bladeren tot de helft van het schooljaar enz., in plaats van hele weken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #631 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: planner
Hallo Sarah,
Je kunt het eigenlijk al!
Tik op het instellingenpictogram (tandwiel) in de agenda en je hebt de ingeschakelde weekdagen op het scherm. Schakel het gewoon naar believen in / uit. Elke klas behoudt zijn dagboekconfiguratie.



Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Sarah
11 jaar 8 maanden geleden #644 by Sarah
Beantwoord door Sarah over onderwerp Re: planner
Oh lieverd, wat zielig! Ik wist het niet, heel erg bedankt :-)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.