Het dagboek

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #555 by Rosswick
Het dagboek werd gemaakt door Rosswick
Hi
Ik weet echt niet hoe het dagboek werkt. Het lijkt erop dat je vanuit elke klas toegang hebt tot het dagboek. U kunt echter geen aantekeningen van verschillende klassen in de agenda zien. Het zou handiger zijn als je dagboekaantekeningen van elke klas zou kunnen zien, misschien met een kleurcode of de naam van de klas ervoor. Zo kun je al je aantekeningen zien zonder te hoeven wisselen tussen lessen. Laat het me weten als dit al mogelijk is, maar ik heb niet kunnen vinden hoe ik het moet doen.

Is er ook een manier om kolommen van een hele term naar de volgende term te kopiëren, omdat het me veel tijd kostte om elke kolom handmatig te kopiëren.

Een laatste verzoek - het zou handig zijn om een ​​takenlijst op te nemen, want ik moet er elke week honderden bijhouden...


Bedankt

laoise

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #557 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Het dagboek
hallo laoise,
Je hebt gelijk, het dagboek is uniek voor elke klas en het is op dit moment niet mogelijk om ze allemaal te bekijken. Het was gepland voor deze nieuwe release, maar we hadden geen tijd om het goed te doen. Het zal klaar zijn op v2.1 en het zal niet lang duren.
Volgende week kun je de kolommen van een heel tabblad naar een andere klas kopiëren! Onze nieuwe release zal dan beschikbaar zijn in de app store
Ja, ik hou van het todolist-idee, we zullen proberen het ook in 2.1 toe te voegen

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.