Editor wijzigen voor individuele cellen

  • An
11 jaar 8 maanden geleden #828 by An
Is het mogelijk om de editor voor individuele cellen te wijzigen?
Bijv. in het register zou ik graag een aparte rij bovenaan of onderaan willen toevoegen waar ik een korte regel kan toevoegen van welk onderwerp we in die les hebben gedaan.

Ik vind dat er in de kopregel niet genoeg ruimte hiervoor is, omdat alleen de eerste regel van de kolomondertitel wordt weergegeven (of is er een manier om de kolomondertitels / ondertitels weer te geven?)

Bedankt voor uw hulp.
An
PS ik hou van je app!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden - 11 jaar 8 maanden geleden #829 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Editor wijzigen voor individuele cellen
Hallo An,
Je kunt het niet wijzigen voor een individuele cel (je zou het wel kunnen veranderen in tekst en dan terug naar de oude editor), maar hier is een alternatieve manier:

- Ga in de cijferlijst/register naar instellingen (het kleine tandwiel rechtsboven) en schakel de optie "toon annotaties bij selectie" in (dit is een eenmalige handeling)

- Voeg een lege rij toe (een leerling zonder gegevens erin) bovenaan of onderaan, zoals je wilt. (dit is ook een eenmalige handeling!)

- En nu, op die lege rij kun je uitgebreide annotaties toevoegen met je snelle regel (tik op een cel en Annotaties, met tekst, afbeeldingen en audio), je zult later de inhoud gemakkelijk kunnen lezen met een tik op die cel.
Je zult zien dat een cel een annotatie heeft vanwege een kleine zwarte lijn op de hoek

Als de tekst groter is dan verwacht, tik je op de tekstballon en wordt je originele aantekening op het scherm weergegeven. De kleine annotatie ziet er als volgt uit:



Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!
bijlagen:
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #830 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Editor wijzigen voor individuele cellen
Dit was ik vergeten toe te voegen, hier info info over annotaties vindt u misschien nuttig

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.