Diary

Mer
11 år 7 måneder siden #1202 by Rosswick
Diary ble opprettet av Rosswick
For det første, bare for å si at den nylige oppgraderingen er utmerket - tusen takk.

Jeg har kontaktet deg før om å gjøre dagboken universell i stedet for én per klasse. Kan jeg også fortelle deg at for øyeblikket vises ikke alle dagbokoppføringer i min iCal i idoceo-dagboken. På det første eller to-showet, men noen andre vises ikke. Det ville vært veldig nyttig om vi kunne se hele dagbokoppføringene våre, da disse noen ganger har betydning for hva som skjer på skolen.

Takk skal du ha!

Forresten - hvordan uttaler du idoceo? Er det et spansk ord?

Laoise

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden - 11 år 7 måneder siden #1205 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Dagbok
Takk Laoise!
Vi jobber med den universelle dagboken! I mellomtiden velger noen brukere å opprette en spesifikk klasse (noe sånt som "global dagbok") der alle dagboknotater er samlet. Det er langt fra ideelt... vi vil gi en mer elegant løsning i vår neste oppdatering.

Og ja... disse iCal-hendelsene trenger noen alvorlige forbedringer. Det er faktisk en rulling, du kan sveipe fra høyre til venstre for å se flere hendelser... men hvis de er helt skjult er det ingen måte å vite hvor mange som er igjen.

Om iDoceo, det er faktisk latin , det betyr på en eller annen måte "jeg underviser" (latinske deklinasjoner hvor aldri min styrke) Vi er ikke kresne når det gjelder uttale, men det vi hadde i tankene var noe sånt som dette

File Attachment:

File Name: iDoceo-tale.mp3
Filstørrelse: 8 KB


Tusen takk for kommentarene dine
Vedlegg:
Sist redigert: 11 år 7 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #1244 by Rosswick
Besvart av Rosswick på emnet Re: Dagbok
Takk for ditt gode svar og for alt ditt harde arbeid!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.