Leksjonsplanlegger knyttet til timeplan og time

  • MGJ
11 år 6 måneder siden #1861 by MGJ
Hi
Jeg har nylig kjøpt appen din og er travelt opptatt med å finne ut alle de utmerkede funksjonene den tilbyr, den gjør NÆSTEN alt jeg kan ønske meg!
Hvis jeg forklarer min ideelle løsning, kan du kanskje gi meg råd eller vurdere det som en foreslått forbedring?
Ideelt sett vil jeg kunne lage timeplanen min og sette datoer for semesteret/halvterminen og også importere timene mine, men da vil jeg ha en timeplanlegger (i stedet for en vanlig dagbok) som kryssreferanser klassene med timeplanen. På denne måten kan jeg planlegge for hver klasse, på en leksjon for leksjon basis, legge ved bilder osv. og registrere leksesettet og dets forfallsdato. Hvis appen automatisk fyller ut leksesettet i timeplanen for datoen den skal ha, ville det vært fantastisk. Igjen, hvis appen vil fylle timeplanen for den uken med timeplanen for den klassen, for den datoen, kan jeg planlegge etter klasse, men undervise etter ukedag! Dette ville vært revolusjonerende for meg og en rekke av mine kolleger.
Mange takk, Matt

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1864 by bert
Hei Matt,
Det har blitt foreslått og vi jobber "på en måte" mot det!

Det er komplisert å koble alle elementene sammen med tanke på de små forskjellene/kravene for hvert land, så vi utvikler appen ett trinn om gangen og samler alle mulige tilbakemeldinger fra brukerne våre i hver iterasjon.

Vårt neste store skritt for iDoceo v2.5 vil være å forbedre dagboken og la forskjellige maler fungere med den. En av disse malene vil være i form av en planlegger , relatert til de konfigurerte timeplanene dine.

Leksjonsplanen/leksepopulasjonen vil være der også, den er i veikartet, men listen over forbedringer for vår neste utgivelse er enorm, og vi har en stram tidsfrist.

Takk for at du kontaktet oss Matt, ikke nøl med å legge inn kommentarer og forslag.
Vi vil fortsette å informere om v2.5 i forumet etter hvert som vi når fremdriftsmilepælene våre.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.