Forbedringer jeg virkelig ønsker

Mer
11 år 6 måneder siden #2078 by HN
Forbedringer jeg virkelig ønsker ble opprettet av HN
Jeg har brukt (bortkastet!) penger på massevis av lærere apps men jo mer jeg finner om iDoceo, jo mer liker jeg. Takk for alle forbedringene så langt. Jeg bruker den som hovedappen min, MEN her er noen ting jeg virkelig ønsker å se siden jeg for øyeblikket fortsatt blar mellom flere apps i en leksjon (ettersom jeg er på en original iPad, tar det litt tid!)
1. Evne til å ha flere sitteplaner knyttet til hver klasse. Jeg er i 5 eller flere rom for hver klasse. For øyeblikket har jeg denne informasjonen i en annen app.
2. Mulighet for å ha flere opplysninger knyttet til hvert sted på sitteplanen. Vi har ikke lov til å ha bilder av elevene, men vi skal ha flere opplysninger (f.eks. målkarakter, "jobber for tiden på" klasse, om de er EAL, spesielle behov, begavede og talentfulle osv. selv om vi kunne ha farger for disse kategoriene (EAL, SEN osv.) - det ville vært flott.
3. Mulighet for seteplan for tilfeldig bytte (for å spare meg for å manuelt endre sitteplan hver halve semester)

De over vil være mine første forslag - noen andre:
4. Jeg har funnet den tilfeldige velgeren - hvis det var noen måte å forhåndsutfylle denne (skjult), slik at den for eksempel når Billy ble valgt, foreslo et "analyse"-spørsmål, men når Fred (som ikke er like flink) er valgt, foreslår det et spørsmål av typen "hva" (enkel kunnskap). Jeg har en app som heter stick picks som gjør dette for øyeblikket.
5. Ville det være noen måte å koble atferdsnotater med navn? Kanskje på sitteplanen (kanskje på en rullegardinmeny) som læreren kan tilpasse? Det ville et sted da føre en oversikt over disse (kanskje i en kolonne på merkelisten?) Noen mennesker vil kanskje bruke det for dårlig oppførsel, jeg ville nok brukt det til å registrere bidrag til en leksjon osv.
For øyeblikket har jeg arbeidsplaner i Goodreader og bruker URL-funksjonen i goodreader for å koble den til dagboken min som jeg har satt opp i kalenderen som er hjemmehørende i iPad. Jeg så mye på dagbok/kalender/lærer apps og ingen av dem har mulighet til å ha 2 ukers timeplan og koble dokumenter til leksjoner på denne måten. Jeg kan takle dette, men hvis det fantes en måte å gjøre det på i iDoceo, ville det vært enda bedre.
Takk for at du lyttet!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #2080 by bert
Besvart av bert på emnet Forbedringer jeg virkelig ønsker
Velkommen HN,
Tusen takk for at du kontakter oss. Noen av forslagene dine er allerede i arbeid for vår neste store oppdatering, jeg er sikker på at du vil finne dem nyttige.

1. Evne til å ha flere sitteplasser

Ja absolutt. Vi var ikke sikre på antall sitteplasser som skal tillates ... vi prøver med 5 håper dette vil være tilstrekkelig ...

2. Mulighet for å ha flere opplysninger knyttet til hvert sted på sitteplanen

Jepp, vi jobber med det også. Vi trodde at det å kunne se et enkelt felt (som du kan gjøre nå) ville være nyttig ... men vi må definitivt legge til flere.

sitat]3. Sitteplan tilfeldig bytte[/quote]
Dette er fint, jeg har nettopp lagt det til i våre TO-DOs. Ikke med høy prioritet, men det vil være der.

4. Tilfeldige velgerforbedringer

Interessant også, bemerket. Det vil være litt vanskelig å implementere med den nåværende konfigurasjonen, men vi har det i tankene.

5. atferdsnotater med navn

Jeg tror du bør kunne konfigurere en karakter for det formålet, og deretter tilordne den fra karakterarket (du vil også kunne legge til/redigere data fra sitteplanen i vår neste oppdatering). Her litt info om dette . Si ifra hvis jeg har gått glipp av noe...

koble dokumenter til leksjoner

Jepp, dette vil være der også, det er en etterlengtet funksjon og den vil være tilgjengelig i hele appen. Du vil kunne legge til nettadresser så vel som alle typer dokumenter (PDF, XLS, Word) i dagboken/cellene/studentene og overskriftene.

Takk igjen, tilbakemeldingen din settes stor pris på

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 6 måneder siden #2081 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Forbedringer jeg virkelig ønsker
Wow - jeg er imponert! Mange takk. Nå venter spent på neste oppdatering! Skal prøve det du foreslo for atferdsloggen - takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2190 by MrTMetcalfe
Besvart av MrTMetcalfe på emnet Forbedringer jeg virkelig ønsker
Jeg tror at planen for flere sitteplasser er en utmerket idé. Jeg underviser 1 klasse i 5 (ja 5) forskjellige rom, hver med forskjellige pultoppsett (jeg visste ikke at pulter kunne flyttes inn i så mange konfigurasjoner). Og gitt at de er en ung gruppe av år 7, glemmer de vanligvis hvor setene deres er. For ikke å snakke om læreren deres!

Takk for dette.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Lauren
11 år 5 måneder siden #2196 by Lauren
Besvart av Lauren på emnet Forbedringer jeg virkelig ønsker
Hallo,

Når du ser på regnearket for klassedata, ville det vært fantastisk om du dobbeltklikker på navnet og isolerer akkurat disse elevenes data slik at du kan snakke gjennom dataene deres med dem og ikke la dem se data fra andre elever.

Også med sitteplanen når du velger en elev og ser på klassebildet deres, hvis elevdataene vises, gjør det det veldig enkelt å se fremgangen mot målene deres og fremheve det for andre lærere.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2201 by bert
Besvart av bert på emnet Forbedringer jeg virkelig ønsker
Hei Lauren,
Du kan isolere en student eller en gruppe hvis du bruker studentfilteret på den øverste linjen, bare skriv inn studentnavnet eller etternavnet ditt og resten av studentene vil bli skjult.
Om sitteplaninformasjonen kan du faktisk se et sammendrag av hver elevs fremgang fra denne visningen , men det vil være noen forbedringer knyttet til dette i vår neste oppdatering. Jeg er sikker på at du vil finne dem nyttige.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.