iCal-hendelser

Mer
11 år 5 måneder siden #2147 by Corhar
forslag til ny utgivelse ble opprettet av Corhar
Hei, jeg har gjort dette og iCal-dataene mine smelter ikke sammen i idoceo-dagboken? Noen forslag? Jeg har flere kalendere jeg vil se hver dag i dagboken, så jeg trenger ikke å bytte frem og tilbake.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #2148 by bert
Besvart av bert på emnet forslag til ny utgivelse
Velkommen Corhar,
Hvis du er på en iOS6 iPad, er det en noe skjult innstilling som skal aktiveres først.
Trykk på (System) Innstillinger, deretter Personvern, deretter Kalendere, og iDoceo skal være i den listen. Jeg antar at den er deaktivert nå. Aktiver det, og iCal-data skal slå seg sammen helt fint.

Vi forbereder noen store forbedringer knyttet til iCal-integrasjon (blant mye annet!), og du vil kunne skille hendelser fra forskjellige kalendere og velge hvilke kalendere du vil slå sammen. I den nåværende versjonen vil alle kalenderhendelsene dine vises tilfeldig.

Hvis du fortsatt ikke kan løse det, gi oss beskjed, så skal vi tenke nytt!
Sist redigert: 11 år 5 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • anonym
11 år 5 måneder siden #2150 by anonym
Besvart av anonym på emnet forslag til ny utgivelse
Hei Takk for raskt svar. Jeg sjekket og den var på. Noen andre ideer? Mine hendelser skal vises i hver klassedagbok riktig? Jeg ser det ikke på noen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #2151 by bert
Besvart av bert på emnet forslag til ny utgivelse
Uhm... hvis det er i den listen betyr det at det oppdager forespørselen fra appen og det burde ikke være mye igjen å gjøre (annet enn å lukke appen og åpne igjen)
Finn vedlagt en veldig kort bildeguide av hva du bør se.. kanskje du kan se forskjellen.





Vedlegg:
Sist redigert: 11 år 5 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 5 måneder siden #2152 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet forslag til ny utgivelse
Hei, jeg fant ut av det, beklager at alt er bra. Jeg ser frem til de nye ideene du jobber med. Takk skal du ha. J

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.