Klassenotatside/skjermskygge

Mer
11 år 5 måneder siden #2184 by jlux
Klassenotatside/skjermskygge ble opprettet av jlux
Jeg underviser i kunst til 400 grunnskoleelever, og appen din har forenklet livet mitt og forbedret undervisningen og dokumentasjonen min på måter jeg aldri hadde drømt om var mulig! Takk skal du ha!

Jeg har to forslag.
1. Siden jeg har 20 klasser på en firedagers rotasjon, ville jeg elsket muligheten til å føre notater. Jeg vet at de fleste lærere bruker kalenderen til dette, men jeg ser ikke barna daglig og noen av turnusdagene mine er blandet sammen. Det ville vært fint å ha en valgfri notatfane der jeg kunne notere ned viktige påminnelser om klassen...(dvs. nytt sitteoversikt, eller holde sånn og så unna en annen elev...eller hvordan de gjorde sist jeg så dem)

2. Det ville også vært kjempebra å enten kunne velge én student og se all informasjonen deres, uten å eksportere den, på en enkelt skjerm slik at ikonene vises (jeg brukte dem til å dokumentere atferdspåminnelser) slik at jeg kan ha en privat konferanse med en student og vis dem informasjonen deres uten at de ser klassekameratenes informasjon. Eller en type skjermskygge eller velger ville også være flott.

Takk igjen for denne fantastiske appen!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2187 by bert
Besvart av bert på emnet Klassenotatside/skjermskygge
Hei jlux,
Omtrent 1. Ja, vi hadde i tankene en slags tabulatormaler (i form av gjøremål, notater, kalender) der du kunne skrive ned informasjonen din i forskjellige former, ikke bare "dato" basert som i gjeldende dagbok .
En ny oppdatering er under arbeid med en enorm liste over nye funksjoner og forbedringer, denne var faktisk på listen, men jeg er ikke sikker på om den vil klare seg i denne eller neste på grunn av vår stramme frist... fingrene krysset.

Omtrent 2. Jeg tror du kan finne 'Student-filteret' nesten like nyttig som skjermskyggen du foreslo! Når du er i karakterbokskjermen, i den øverste linjens filter kan du skrive inn et navn, etternavn eller gruppe, og bare elever som samsvarer med disse kriteriene vil være på skjermen. Hvis du skriver inn et fullstendig navn, vises kun ett.

Dette filteret holdes langs alle faner (til og med sitteplanen) slik at du kan navigere gjennom karakterboken kun fokusert på den informasjonen .

Takk
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.