Bilder i backup

Mer
11 år 5 måneder siden #2220 by ablacoe
Bilder i backup ble opprettet av ablacoe
Jeg vet at du har foreslått at sikkerhetskopier med bilder fra kamerarullen ikke er inkludert på grunn av størrelse og kvalitet. Dette er en virkelig skam. Jeg prøver å sette opp en felles 'jobbdeling' iDoceo-klasse mellom to lærere. Tanken ville være at lærer A skulle jobbe med iPaden sin fra mandag til onsdag og fylle ut alle nødvendige detaljer. Dette vil da bli sikkerhetskopiert av lærer A til en delt Dropbox-konto. lærer B 'gjenoppretter' iDoceo fra denne delte Dropbox-kontoen, og tydeligvis kommer notatene, merkene osv. til den andre iPaden...men ikke bildene! Sikkerhetskopierer lydnotater?

Mitt forslag er en bryter, for å sikkerhetskopiere bildene/lydnotatene eller ikke. Båndbredde i dag er mindre av et problem, og "valget" av en bilde-/lydsikkerhetskopi ville være fantastisk for alle de lærerne som deler jobb og som ønsker å bruke denne geniale appen. Det ville tillate overføring av all slags klasseinformasjon og en mer flytende arbeidsflyt mellom begge ansatte. Det ville absolutt vært bedre enn galskapen med flere post-it lapper!!

Tusen takk for all informasjon og takk for en fantastisk app.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #2221 by bert
Besvart av bert på emnet Bilder i backup
Velkommen ablacoe,
Ideen om en "jobbandel" er veldig fin ... tydeligvis hadde vi det ikke i tankene når vi refererte til sikkerhetskopien av bildene. Vi legger til dette alternativet for "lokal lagring" slik at all informasjon som genereres i appen forblir i appen (og i sikkerhetskopiene). Det gir perfekt mening.
Den vil ikke være klar i denne neste oppdateringen, men jeg har nettopp lagt den til i gjøremålene våre for den følgende.

Vi forbereder en viktig utgivelse med mange nyttige funksjoner, en av dem er muligheten til å legge til alle slags filer i celler/studenter/overskrifter/dagbok. Denne funksjonen krevde en filbehandler i appen som igjen vil gjøre håndteringen av lokalt lagrede bilder enklere (dette var hovedgrunnen til å holde bilder ute av sikkerhetskopien, og det vil ikke lenger være et problem)

Når det gjelder lydnotater, er de allerede lagret lokalt i appen, så de lagres også i sikkerhetskopiene.

Takk for at du kontaktet oss
Sist redigert: 11 år 5 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2222 by Nkrista
Besvart av Nkrista på emnet Bilder i backup
Flott forslag. Vi har mange klasser som er delt i når det gjelder undervisning, så dette ville være en fin måte å dele visuelle og lydnotater.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.