eksport av merknader

  • Omoroi
11 år 4 måneder siden #2319 by Omoroi
eksport av merknader ble opprettet av Omoroi
Elsker å kunne eksportere kommentarene mine til csv - kan da gjøre rapportene mine på toget

Jeg liker også i karakterbokvisning at et enkelt klikk på en kommentert celle gir teksten nederst, men hvis det kunne gjøres hva..? 3? Linjer dype og rulling ville vært fint.

Skål

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 4 måneder siden #2323 by bert
Besvart av bert på emnet eksport av merknader
Hei Omoroi,
Om CSV-eksporten, mener du å opprette en ekstra 'merknadskolonne' ved siden av hver 'konvensjonell' kolonne ? eller bare en merknad kolonner CSV?. Vi prøver å bli kvitt CSV1/2/3-utvalget, og dette ville være den perfekte unnskyldningen for å lage en dialogboks for CSV-eksportalternativer ...
Angående merknadsteksten nederst, regn med den. Det er allerede gjort, og størrelsen endres automatisk avhengig av antall linjer (opptil omtrent 1/3 av skjermen) med en rull hvis den er for stor til å passe.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Omoroi
11 år 4 måneder siden #2330 by Omoroi
Besvart av Omoroi på emnet eksport av merknader
Hei Bert

Ja, en egen kolonne med merknadene i
Ideen om en eksportbygger høres bra ut.
Velg eksport til csv, deretter en enkel sjekkliste med kolonnene som skal inkluderes, inkludert kommentarene til kolonnen...kan være vanskelig når vi får mange kolonner, så kanskje den sammendragsfanen er svaret, eksporter derfra etter å ha valgt kolonnene du vil ha med et enkelt ja eller nei for å inkludere merknader ... høres bra ut.

Flott med kommentarteksten nederst

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.