Utgangsrapport forbedring

Mer
11 år 4 måneder siden #2358 by Vitth
Utgangsrapport forbedring ble opprettet av Vitth
Hei Bert,

For neste versjon vil jeg gjerne ha mer kontroll på utdatarapporten. Vanligvis setter jeg vanligvis noen rader og kolonner i farger, men jeg vil gjerne skrive dem ut i svart-hvitt. Hva synes du om det?

Vennlig hilsen,

Vittorio

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 4 måneder siden #2359 by bert
Besvart av bert på emnet Utgangsrapport forbedring
Velkommen tilbake Vittorio!
Jeg tror du sikter til PDF-eksporten. Det prøver faktisk å være et eksakt "bilde" av hele siden, og vi prøver å ikke konfigurere noe der, siden dets sterke poing er dens enkelhet. Du klikker bare og får informasjonen.
Prøvde du rapporten (ekspertmodus)? Du får den samme informasjonen, og alle rader og kolonner er svart-hvitt som standard.
Uansett, noterte forespørselen din, vil den sannsynligvis før eller siden ende opp som et "skjult" alternativ i systeminnstillingene for enkelhets skyld. Dine forespørsler blir alltid ivaretatt!

God jul!

PS: Bruker du forresten fortsatt din originale iPad1? Vi vil snart gi ut en lukket beta for testing , og jeg vil gjerne at du tar en titt på den før den offisielle utgivelsen i appbutikken. (For ikke å nevne at våre italienske oversettelser trenger noen forbedringer...)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 4 måneder siden #2388 by Vitth
Besvart av Vitth på emnet Utgangsrapport forbedring
Hei Bert,

Jeg prøvde ekspertmodusrapport, bra for svart/hvitt, men i dette tilfellet går datoene i hver celle tapt, og jeg trenger dem.

PS: Ja, jeg bruker fortsatt min gamle og dyrebare iPad 1.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 4 måneder siden #2390 by bert
Besvart av bert på emnet Utgangsrapport forbedring
:oppmuntre: ... Vi la til det alternativet i iDoceo 2.0.1 (System) Settings bare for deg!
Gå til (System) Settings / iDoceo og aktiver det andre alternativet, som sier noe om dato i cellen for rapporter
hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: Vitth

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 4 måneder siden - 11 år 4 måneder siden #2391 by Vitth
Besvart av Vitth på emnet Utgangsrapport forbedring
Eureka!
Columbus egg ......
Sist redigert: 11 år 4 måneder siden av Vitth.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.