Skjul student

Mer
11 år 3 måneder siden #2572 by jlux
Skjul student ble opprettet av jlux
Vi har mange elever som flytter inn og ut av skolen vår. Det ville være utrolig å ha en funksjon som tillot oss å skjule studenter fra listen i stedet for å bare slette dem slik at vi ikke mister dataene deres.

Eller kanskje det allerede er en måte å gjøre dette på?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2573 by bert
Besvart av bert på emnet Skjul student
Hei jlux,
Vi vil "på en måte" ha det alternativet i en nær fremtidig oppdatering.
Her er planen...
Vanligvis opprettes faner for hvert semester (eller en lignende tidsramme), så vi tenkte at vi kunne legge til et innebygd studentfilter for hver fane, der du valgte hvilke elever som skulle vises eller skjules.
Dette vil være litt mer fleksibelt enn et "klassebrett"-filter fordi det vil tillate å se gjennom "gamle" faner der denne eleven var til stede uten å måtte vise/skjule den manuelt. Bare å trykke på en fane vil bruke det konfigurerte elevvalget. ..
Håper dette på en eller annen måte løser det du trenger! Gi meg beskjed hvis vi har gått glipp av noe...

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2586 by jlux
Besvart av jlux på emnet Skjul student
Jeg håper det, jeg skal prøve det når det er utgitt. Jeg tror det vanskelige er at jeg har 450 elever og 20 klasser som jeg ser på en 3-4 dagers turnus. Jeg ser hver klasse i 55 minutter, så når en elev flytter, ville det vært fantastisk å bare kunne skjule dem fra en klasse i stedet for å slette dem i tilfelle de flytter inn igjen. Det skjer oftere ettersom klientilet vårt endres. Faktisk, akkurat i dag hadde vi studentretur etter å ha flyttet i to måneder...og jeg hadde slettet henne slik at jeg ikke hadde tomme flekker i kolonnen da jeg graderte, så nå (til min egen skyld) har jeg mistet sine tidligere data.

Takk igjen for denne fantastiske appen!!! Det forvandler klasserommet mitt og gjør administrasjon av atferd, kontakter og verden så mye bedre og enklere å spore!! TAKK SKAL DU HA!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.