Planner

  • Gary McDonald
11 år 9 måneder siden #378 by Gary McDonald
Planner ble opprettet av Gary McDonald
Elsker den siste oppdateringen. Jeg skulle gjerne sett en utvidelse av dagboken til en enhetsplanlegger knyttet til vurderings- og oppmøtefunksjonene. Jeg vil gjerne lage enhetsplaner og daglige planer med litt mer detaljer enn bare en dagbokoppføring. Det er virkelig ikke en app jeg har funnet som kan gjøre dette godt og er integrert med karakterbok og oppmøte.

Jeg elsker imidlertid brukervennligheten til appen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 9 måneder siden - 11 år 9 måneder siden #379 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegger
Hei Gary,
En planlegger er i veikartet vårt, men for denne kommende utgivelsen fokuserer vi på å ta noen av de eksisterende funksjonene til neste nivå (derav 2.0), det vil være mange nye ting (som lyd og bilder) på dagboken, et sekund timeplan, sitteplasser og forbedrede oppmøtefunksjoner, vi håper du finner dem nyttige.

Siden planleggeren fortsatt er på tegnebrettet, vil vi gjerne høre dem hvis du har noen ideer om enhetens/daglige plankrav og utseende!

Takk for at du kontaktet oss
Sist redigert: 11 år 9 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Gary
11 år 9 måneder siden #388 by Gary
Besvart av Gary på emnet Re: Planlegger
Hei Bert

Daglig planlegger
For meg en enkel boksstruktur som kan stilles inn fra en innstillingsmeny. Felles planlegger inkluderer:
Mål/mål
Læringsutbytte
Introduksjon
Hoved
konklusjonen
Lekser tildelt
Evaluering

Leksene kunne knyttes til hver elev i databasen og til karakterboka. Læreren ville være i stand til å sjekke hjemmeleksene neste leksjon når de ikke var til stede.

Hver av dagsplanene kunne da knyttes til en enhetsplan. Enhetsplaner kan vare alt fra 6 til 12 uker. Hver kan ha opptil tretti planer. Enhetsplanleggeren er ganske enkelt en oversikt over enheten med en forenklet oppdeling av timene etter uke og mål.

Et sted for fritidsaktiviteter og møter vil normalt være i dagboken, men bør være i tråd med dagenes planer

Å ha en velkomstskjerm når du åpner appen med en kalender i hjørnet, dato/klokkeslett i øverste hjørne og en liste over klasser for dagen med tidene deres. Du kan også inkludere oppgaver på denne velkomstskjermen og møter fra hovedkalenderen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 9 måneder siden #389 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegger
Tusen takk for den detaljerte forklaringen Gary,
Som vi forventet er det en enorm mengde arbeid å ha en anstendig planlegger klar, la oss se hvordan det slår ut i en ikke altfor nær fremtid.
Jeg skal holde deg oppdatert om fremdriften i planleggingen.
Takk igjen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • bennyboy lurer på
11 år 9 måneder siden #453 by bennyboy lurer på
Besvart av bennyboy lurer på på emnet Re: Planlegger
Jeg vil gjerne legge til min støtte til ovenstående! Dette virker nesten viktig for meg...

Elsker det dere har gjort så langt...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #513 by Jacky
Besvart av Jacky på emnet Re: Planlegger
For å få britiske lærere, må planleggeren kunne vise en to ukers timeplan ettersom de fleste skoler her bruker en. Du må også ha fleksibiliteten til å ha 5, 6, 7 eller 8 leksjoner om dagen. Å sette inn termindatoer ville vært flott. En planlegger ville gjøre dette til den beste planlegger-/merkeboken for det voksende britiske markedet.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #514 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegger
Hei Jacky,
Takk for kommentarene dine, vi vil definitivt ha en fantastisk planlegger i appen! Vi er et lite team og det kan ta tid, men vi kommer dit.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Sarah
11 år 8 måneder siden #630 by Sarah
Besvart av Sarah på emnet Re: Planlegger
Når du går inn i dagboken fra klasselisten, ville det være veldig nyttig å tildele dagene for at klassen kun skal vises. For eksempel har jeg en årskurs 7 Geografi på en tirs og tors, så jeg trenger ingen info for de resterende dagene. En år 10 RE-time er kun på en onsdag, ingen behov for man, tir, to og fre. Det ville være veldig nyttig siden du ville være i stand til å bla gjennom gjenværende leksjoner frem til halve semester osv., i stedet for hele uker.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #631 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegger
Hei sarah
Du kan faktisk gjøre det allerede!
Trykk på innstillingsikonet (tannhjul) når du er i dagboken, og du vil ha de aktiverte ukedagene på skjermen. Bare aktiver/deaktiver den etter eget ønske. Hver klasse vil beholde sin dagbokkonfigurasjon.



Takk for at du kontaktet oss!
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Sarah
11 år 8 måneder siden #644 by Sarah
Besvart av Sarah på emnet Re: Planlegger
Å kjære, så dumt! Jeg skjønte det ikke, tusen takk :-)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.