Endre editor for individuelle celler

  • An
11 år 7 måneder siden #828 by An
Er det mulig å endre editoren for individuelle celler?
I registeret vil jeg f.eks. legge til en egen rad øverst eller nederst der jeg kan legge til en rask linje om hvilket emne vi har gjort i den leksjonen.

Jeg finner ut at det i overskriftsraden ikke er nok plass til dette, da kun den første linjen i kolonneoverskriften vises (eller er det en måte å vise kolonneoverskriftene /undertekster?)

Takk for hjelpen.
An
PS jeg elsker appen din!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden - 11 år 7 måneder siden #829 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Endre editor for individuelle celler
Hei An,
Du kan ikke endre den for en individuell celle (du kan endre den til tekst og deretter tilbake til den gamle editoren), men her er en alternativ måte:

- Når du er på karakterboken/registeret, gå til innstillinger (det lille tannhjulet øverst i høyre hjørne) og aktiver alternativet "vis merknader ved valg" (dette er en engangsoperasjon)

- Legg til en tom rad (en student uten data) enten øverst eller nederst, som du foretrekker.(dette er også en engangsoperasjon!)

- Og nå, på den tomme raden vil du kunne legge til utvidede merknader med hurtiglinjen (trykk og hold på en celle og merknader, med tekst , bilder og lyd), vil du senere kunne lese innholdet enkelt med en trykk på den cellen.
Du vil se at en celle har en merknad på grunn av en liten svart linje på hjørnet

Hvis teksten er større enn forventet, trykker du på tekstboblen, og den vil bringe den originale kommentaren på skjermen. Den lille kommentaren vil se slik ut



Takk for at du kontaktet oss!
Vedlegg:
Sist redigert: 11 år 7 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #830 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Endre editor for individuelle celler
Jeg glemte å legge til dette, her info info om merknader kan du finne nyttig

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.